مجله دلتا مجله دلتا .

مجله دلتا

لاغري پهلو با ورزش ؟!


چگونه از شر چربي هاي سمج شكم و پهلو هاي خود خلاص شويم؟ جواب اين سؤال بسيار ساده است؛ با ورزش كردن! مجله دلتا هميشه همراه شما است.

لاغري-شكم-و-پهلو-با-ورزش

لاغري پهلو و شكم در يك دقيقه! شايد اين جمله كمي اغراق‌آميز باشد اما واقعا بهترين ورزش ها براي لاغري پهلو كدام ورزش ها هستند؟ بگذاريد اين گونه بپرسيم كه كدام ورزش هاي هوازي و خانگي مي‌توانند شكم و پهلوي شما را صاف كنند و باعث آب شدن چربي هاي پهلو شوند؟ پنج دقيقه ورزش براي تناسب اندام بيشتر با مجله دلتا؛ همراه باشيد.

لاغري شكم و پهلو با ورزش

ورزش لاغري پهلو

اگر مي‌خواهيد چربي هاي پهلو و حتي شكم خود را آب كنيد، بايد به تغذيه و ورزش كردن مداوم در برنامه روزانه خودتان اهميت دهيد. تمام حركات ورزشي كه لگن، شكم و ران هاي شما را درگير مي‌كنند، مي‌توانند به لاغري پهلو هاي شما كمك كنند؛ اگر در پي لاغري شكم و پهلوي  خود هستيد، اين ورزش را در خانه انجام دهيد تا خيلي سريع به فرم دلخواه‌تان برسيد و از شر اين چربي هاي سمج خلاص شويد.

لاغري پهلو

لاغري شكم و پهلو با ورزش هاي خانگي 

شايد فكر كنيد تنها چاره شما در كنار رژيم لاغري شكم و پهلو، ورزش دراز و نشست يا پياده روي باشد؛ چرا ورزش هاي خانگي ديگر را امتحان نمي‌كنيد؟ با ما همچنان همراه باشيد.

حركت موازي

براي لاغري پهلو و شكم خود مي‌توانيد حركت موازي را انجام دهيد. اين حركت ورزشي روي زمين انجام مي‏‌شود؛ براي انجام آن:

  • دو كف دست را روي زمين قرار دهيد و پاها را به صورت دو زانو به موازات دست‌ ها بگذاريد. بعد از اينكه بدن شما در حالت مناسب قرار گرفت، پاي راست را به سمت عقب و در جهت بالا بلند ‏كنيد، اين حركت ورزشي بايد به صورت سه ست ۲۰ تا ۳۰ تايي باشد؛ پس خودتان را براي يك مبارزه نفس‌گير آماده كنيد.

ورزش پهلو

حركت عضلات لگن

  • براي انجام دادن درست اين حركت ورزشي بهتر است از يك ديوار خالي كمك بگيريد تا تعادل بدن حفظ شود. ابتدا دست‏ هاي‌ خود را صاف كنيد و روي ديوار قرار دهيد. فاصله‏‌اي كه بايد با ديوار داشته باشيد، ۳۰ سانتي‌متر است.
  • رو به‌ روي ديوار بايستيد و پاي راست را از ناحيه لگن به سمت عقب بلند كنيد، نيازي به صاف نگه داشتن زانو ها نيست.
  • براي انجام دادن اين حركت ورزشي بايد ۳۰ بار پا را بلند كنيد و دوباره به حالت اول بازگردانيد؛ سپس اين كار را با ۳۰ حركت براي پاي مخالف انجام دهيد.

آب كردن پهلو با حركت عضلات كمر

تقريبا تمام حركت هاي ورزشي كه به كمر، ران و پشت شما مربوط باشند، مي‌توانند به آب كردن پهلو هاي شما كمك كنند. براي انجام دادن اين حركت ورزشي:

  • به پشت و روي زمين دراز بكشيد و پا ها را جمع كنيد.
  • در اين حالت، سعي كنيد با كمك عضلات، كمر را به سمت بالا بكشيد؛ مراقب باشيد به كمرتان فشار نيايد.
  • انجام دادن اين ورزش به ميزان انعطاف‌پذيري كمر شما بستگي دارد.
  • اين ورزش پهلو را در سه ست ۲۰ تايي انجام دهيد.
  • شما مي‌توانيد همين ورزش را با كمي تغيير و با بلند كردن كمر خود هم انجام دهيد.

لاغري شكم و پهلو با ورزش

حركت ورزشي ۹۰ درجه

اين حركت ورزشي هم به لاغري شكم و پهلوي شما بسيار كمك مي‌كند؛ براي انجام دادن اين حركت:

  • ابتدا، پاها را بيشتر از عرض شانه باز كنيد و به زاويه ۹۰ درجه خم شويد و دوباره به حالت اول بر‏گرديد.
  • زاويه‌اي كه كمر را خم مي‌كنيد، دقيقا بايد ۹۰ درجه يا نزديك به اين زاويه باشد؛ يك حركت ورزشي ساده اما چربي‌سوز.

لاغري پهلو

حركت ورزشي شنا روي تشك

  • ابتدا، روي شكم دراز بكشيد و دست ها را به حالت كشيده، جلوي خود نگه داريد.
  • حالت طبيعي گردن را حفظ كرده و آن را در امتداد ستون فقرات نگه داريد و دست ها، پاها و قفسه سينه را از زمين جدا كنيد.
  • تمرين شنا را شروع كنيد؛ دست و پاي مخالف را بالا بياوريد؛ سپس، آن ها را جابه جا كنيد و دست و پاي ديگر را بالا بياوريد و به همين ترتيب اين جا به جايي را تا مدت يك دقيقه انجام دهيد.

حركت ورزشي مسگري

براي انجام دادن اين حركت، شما نياز به يك دمبل سبك وزن داريد؛ پس قبل از شروع اين تمرين براي خودتان يك دمبل سبك و خانگي تهيه كنيد.

  • دمبل ها را در دو دست خود بگيريد و دست ‏ها را به سمت روبه‌رو بكشيد.
  • سپس ۳۰ بار از ناحيه كمر به سمت چپ بچرخيد و دوباره به حالت اول باز‏گرديد؛ سپس از سمت راست شروع به چرخيدن كنيد. به اين حركت ورزشي حركت مسگري گفته مي‏‌شود؛ يعني صاف بايستيد و كمر را به سمت چپ بچرخانيد و دوباره به سمت روبه‌رو برگرديد.

ورزش پهلو با چوب

بعد از انجام حركت ورزشي با دمبل، حالا نوبت به ورزش كردن با چوب مي‌رسد. براي اين منظور، ابتدا يك چوب صاف و بلند تهيه كنيد.

  • براي انجام دادن اين حركت ورزشي نياز است كه پا ها را بيشتر از عرض شانه باز كنيد؛ سپس چوب را پشت سر خود قرار دهيد و سر چوب را از دو طرف با دست نگه داريد.
  • پس از آن به سمت چپ ۳۰ بار چرخيده و بعد دوباره بايستيد و بعد از چند ثانيه از سمت راست ۳۰ بار ديگر اين ورزش را انجام دهيد.

لاغري پهلو با حركت دوچرخه

براي خلاص شدن از شر چربي هاي پهلو، حركت دوچرخه را امتحان كنيد. اين حركت شما را وادار مي‌كند تا به سرعت از يك طرف به طرف ديگر جا به جا شويد؛ با اين كار عضلات پهلو هاي شما درگير مي‌شوند و عضلات مايل شكمي را نيز تحت فشار قرار مي‌گيرند؛ براي انجام دادن اين حركت:

  • روي زمين سفت و مسطح دراز بكشيد و پا ها را به سمت بالا بگيريد.
  • آرنج دست ها را زير پشت خود بگذاريد تا پا ها بيشتر بالا بروند و در همين حالت حركت دوچرخه را انجام دهيد.
  • هرچه اين حركت را بيشتر انجام دهيد، فشار بيشتري به عضلات مايل شكمي وارد مي‌شود.

رژيم غذايي لاغري

رژيم لاغري شكم و پهلو 

پيروي كردن از يك رژيم لاغري و غذايي اصولي هم مي‌تواند در لاغري پهلو و شكم شما مؤثر باشد. كدام مواد غذايي مي‌توانند در لاغري شكم و پهلوي شما تأثير‌گذار باشند:

اميدوار هستيم تمام اين راهكار ها و به خصوص تمرينات ورزشي بتوانند شما را براي هميشه از شر چربي هاي سمج و اضافي شكم و پهلو خلاص كنند.


برچسب: تغذيه، رژيم، سلامتي، لاغري، مجله دلتا،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۰:۱۶ توسط:مجله دلتا موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :